Οι Imam Baildi επέστρεψαν με το τρίτο και ίσως πιο πολυσυλλεκτικό άλμπουμ τους. Τα 12 κομμάτια που περιέχονται στον δίσκο δεν λειτουργούν τόσο ως ένα ομοιογενές μουσικό σύνολο, αλλά ως μια συλλογή διαφορετικών ακουσμάτων.
Από τη μια, έχουμε αυτό που έχουμε συνηθίσει και που ξέρουν να κάνουν πολύ καλά. Sample από παλιά ρεμπέτικα τραγούδια «πειραγμένα» και δοσμένα με σύγχρονο ήχο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το «Αργοσβήνεις μόνη» που έχει κυκλοφορήσει σε single εδώ και ένα χρόνο,έχει ακουστεί και έχει αγαπηθεί . Αυτή τη φορά βέβαια η Ρένα Μόρφη -που έχουμε γνωρίσει στα live των Imam- συμμετέχει στο δίσκο και αντί για την πρώτη ερμηνεία ακούμε αρκετές επανεκτελέσεις με τη δική της φωνή. Πολύ καλό δείγμα είναι το «Όσο με μαλώνεις» , αλλά και το λίγο πολύ γνωστό «Baila Cifteteli» βασισμένο στο «Χόρεψε μου τσιφτετέλι»
Από την άλλη, για πρώτη φορά μας παρουσιάζουν δικά τους κομμάτια όπως το «Σημείωμα» και «Οι Πόλεις». Στο «Μυστήριο» συμμετέχει ο Εισβολέας, που έχει γράψει και τους στίχους ενώ η Μαίρη Λίντα στα 79 της χρόνια ηχογραφεί ξανά μαζί τους τα φωνητικά στο «Που Γυρίζεις».
Παράλληλα έχουμε δύο τραγούδια ήδη γνωστά στο κοινό, αφού αποτελούν τους τίτλους αρχής δυο τηλεοπτικών σειρών. Το «Χωριό μου χωριουδάκι μου» από το «Κάτω Παρτάλι» και το «Μουρμούρα» από τη σειρά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα»
Τέλος στο άλμπουμ θα βρείτε και τρία ορχηστρικά κομμάτια από τα οποία ξεχωρίζει το «The Rider».
Προσωπικά βρίσκω το «Τρία» ένα φρέσκο άλμπουμ με πολλές δημιουργικές εξάρσεις, πρωτότυπες ιδέες και καλά δουλεμένα φωνητικά και ενορχηστρώσεις.
Οι Imam Baildi καταφέρνουν να διατηρούν μια ταυτότητα και παράλληλα να μην σ’ αφήνουν να βαρεθείς.
Σταυρούλα Κουλίτση