Εκστρατεία ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού…

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας για την εκστρατεία ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού.  Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού από την Estée Lauder Companies (BCA) και αποτελεί  μια παγκόσμια προσπάθεια που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 70 χώρες, με αποστολή την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού μέσω εκπαίδευσης και ιατρικής έρευνας.

#TimeToEndBreastCancer
Ο καρκίνος του μαστού χωρίζεται σε διηθητικός που προκαλεί μεταστάσεις και σε μη διηθητικός αλλά και οι δύο ευθύνονται για τον θάνατο 500 χιλιάδων γυναικών κάθε χρόνο παγκοσμίως ενώ σύμφωνα με ιατρικές έρευνες στην Ευρώπη 1 στις 8 γυναίκες θα εμφανίσουν κάποια στιγμή στη ζωή τους την ασθένεια, κυρίως μετά τα 30. Στη χώρα μας εμφανίζονται 4,5 χιλιάδες νέα περιστατικά κάτι που αποδεικνύει την αναγκαιότητα ανάπτυξης και δημιουργίας μηχανισμών για έγκαιρη διάγνωση και παρακολούθηση της ασθένειας καθώς ο καρκίνος του μαστού στα πρώιμα στάδια είναι ιάσιμος με την κατάλληλη θεραπεία. Ο προληπτικός έλεγχος θα πρέπει να περιλαμβάνει εκτός από την τυπική ψηλάφηση του γυναικολόγου ανάλογα με την ηλικία, εξετάσεις και παρακλινικό έλεγχο έτσι όπως ακριβώς κατευθύνεται η πορεία τους από την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας.

#TimeToEndBreastCancer
Συνεχίζεται και φέτος η εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των εταιρειών Estée Lauder με τη δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού, σχεδιασμένου από τον Δούκα Χατζηδούκα. Το φετινό βραχιολάκι έχει για ακόμα μια χρονιά τo ροζ κορδελάκι που είναι  το απόλυτο σύμβολο της εκστρατείας ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού. Rose-gold, τρισδιάστατο μας υπενθυμίζει πως μόνο ενωμένοι, όπως και οι δύο κορδέλες, μπορούμε να νικήσουμε τον καρκίνο του μαστού. Το διακοσμητικό μέταλλο πλαισιώνεται από δέρμα 100% φυτικής κατεργασίας που φέρει ανάγλυφες ραβδώσεις και δύο κουμπώματα χαραγμένα με την ροζ κορδέλα. Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί και φέτος στην καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet. Επικοινωνεί με την ευαισθησία και την ευγενική συμμετοχή της, την σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.  Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ, από τα σημεία διάθεσης προϊόντων Estee Lauder σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού “Άλμα Ζωής”.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του Μαστού της Estte Lauder Companies θα βρείτε στο bcacampaign.com !!

Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer
Γιατί όλοι μαζί μπορούμε να τον νικήσουμε … 

Δ.Κ

Leave a Reply