Εκστρατεία ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού…

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας για την εκστρατεία ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού.  Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού από την Estée Lauder Companies (BCA) και αποτελεί  μια παγκόσμια προσπάθεια που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 70 χώρες, με αποστολή την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού μέσω εκπαίδευσης και ιατρικής έρευνας.

#TimeToEndBreastCancer
Ο καρκίνος του μαστού χωρίζεται σε διηθητικός που προκαλεί μεταστάσεις και σε μη διηθητικός αλλά και οι δύο ευθύνονται για τον θάνατο 500 χιλιάδων γυναικών κάθε χρόνο παγκοσμίως ενώ σύμφωνα με ιατρικές έρευνες στην Ευρώπη 1 στις 8 γυναίκες θα εμφανίσουν κάποια στιγμή στη ζωή τους την ασθένεια, κυρίως μετά τα 30. Στη χώρα μας εμφανίζονται 4,5 χιλιάδες νέα περιστατικά κάτι που αποδεικνύει την αναγκαιότητα ανάπτυξης και δημιουργίας μηχανισμών για έγκαιρη διάγνωση και παρακολούθηση της ασθένειας καθώς ο καρκίνος του μαστού στα πρώιμα στάδια είναι ιάσιμος με την κατάλληλη θεραπεία. Ο προληπτικός έλεγχος θα πρέπει να περιλαμβάνει εκτός από την τυπική ψηλάφηση του γυναικολόγου ανάλογα με την ηλικία, εξετάσεις και παρακλινικό έλεγχο έτσι όπως ακριβώς κατευθύνεται η πορεία τους από την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας.

#TimeToEndBreastCancer
Συνεχίζεται και φέτος η εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των εταιρειών Estée Lauder με τη δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού, σχεδιασμένου από τον Δούκα Χατζηδούκα. Στο φετινό βραχιολάκι η εμβληματική ροζ κορδέλα του βραχιολιού που σχεδίασε ο Δούκας, πλαισιώνεται από μεταλλικό διακοσμητικό, που φέρει εσώγλυφο το διεθνές σήμα του Pink Ribbon, δημιουργώντας ένα κομψό φιόγκο στο κέντρο του βραχιολιού. Το ροζ σατέν με τη μεταξένια υφή, σε συνδυασμό με το γυαλιστερό μέταλλο στο σώμα του βραχιολιού, δημιουργούν συναισθήματα αφύπνισης, ευαισθησίας και δύναμης, μηνύματα που χαρακτηρίζουν την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού, ενώ το οβάλ σχήμα του βραχιολιού “περικλείει” αρμονικά τον καρπό, προτρέποντας μας να γίνουμε και φέτος μία μεγάλη “αγκαλιά” γι’ αυτό τον τόσο σημαντικό σκοπό. Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί και φέτος στην καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet. Επικοινωνεί με την ευαισθησία και την ευγενική συμμετοχή της, την σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.  Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ, από τα σημεία διάθεσης προϊόντων Estee Lauder σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού “Άλμα Ζωής”.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του Μαστού της Estte Lauder Companies θα βρείτε στο bcacampaign.com !!

Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer
Γιατί όλοι μαζί μπορούμε να τον νικήσουμε … 

Δ.Κ

Leave a Reply